Det är måndag


Nova gör sig en smörgås :)


Ser du vad bra det går mamma!


Hej Måndag!

Idag har jag inne kommit ur min pyjamas ännu :)såå skönt att bara sitta här o softa med kidsen.
Nova är lite småkrasslig men på bättringsväg redan.
Trodde hon skulle få feber men det vände tydligen och det tackar vi för.
Har haft två vaken nätter så jag känner mig inte så värst pigg idag.
Däremot låter Nova som en storrökare och är lite slemmig,så vällingen igår gick icke att behålla,mysigt värre.
Inatt när hon ville ha välling,försökte jag med vatten eftersom jag inte hade lust att få kräka över mig igen,men envis som hon är så vann hon kampen;)men vällingen fick hon tack o lov behålla i sin lilla mage:)
Sov dock väldigt oroligt.
Sambon försov sig och jag sov som bäst när hans alarm på mobil började ringa.Typiskt varför är det alltid så?
Försökte väcka honom men det gick inte och jag somnade gott om en timme tills min mobil ringde:)
Sen blev det fart i huset:=)

Nu sitter vi här i köket och pysslar,Engla gör fina armband och Nova hjälper till även om det mesta hamnar på golvet.

Nu har jag en trött liten tjej som vill ha min uppmärksamhet,dags att försöka få liten att sova.
Sedan blir det att hoppa in i duschen så man blir som människa igen!
Har även planer på ett lussebak men vi får se hur vi gör med den saken.