allas och en kopp kaffe



Förra torsdagen fick jag allas i min brevlåda ;)
Som ni redan kanske vet så är jag en buzzador och nu har jag fått äran att få hem en ny allas tidning varje torsdag i 4 veckors tid.

allas är ingen tidning som jag köpt hem tidigare.
Jag tycka att det är lite  som "tantvarning" på den sorts tidning.
En tidning som min mormor läste.
Men fick kanske lite annan uppfattning då jag bläddrade i den.
Recept mode och inredning går alltid hem hos mig.

Tidningen innehåller både romaner&noveller,recept,medicin&hälsa,olika reportage,veckans brott.
Hem&trädgård,en massa korsord.
tv-program,handarbeten,tävlingar,horoskop.
Mode och skönhet.

Tidningen kommer ut en gång i veckan och det löjliga priset är 23 svenska kronor.
En billig tidning med andra ord för så mkt läsning.

Men det är ingen tidning som jag har fallit pladask för!