Fredag



Har bägge tjejerna lediga från förskolan på fredagar.
De har lekt hur lugnt som helst hela morgonen,men så fort jag startar datan då bryter tysnaden till gnäll och annat oljud,känner ni igen er????

Ännu en kall morgon i alla fall här inne i huset,vi har inte startat igång alla element ännu.
Den som spar han har :)

Tänkte ta oss ut på en liten tur till en lekpark så de små får leka av sig.

Tvättmaskinen är igång och dammsugningen är avklarad.

Känner att jag tappar allt jag ska skriva just nu :) men tittar in och önskar er en härlig fredag!

Vad händer hos er denna fredag??
Kanske någon som har tips på film? el fredagsgott?
SAndra

Skönt med ledig fredag! Här hemma bråkas det ganska ofta nu, båda två är på varandra :-)



Vi har inte heller några element på förutom i badrummet, som vi slog på i förrgår. Luftvärmepumpen är på för första gången också men den åker nog av nu en stund. Spar helst in på räkningarna lite innan det blir allt för kallt :-)



Kram

teddy

Känner verkligen igen mig. Datorn och telefonen får man inte pilla med så ofta som man vill längre...

Här är också dammsugningen avklarat. Härligt.

Trevlig fredag.

kram

Therese - Femstjärnigt

Härligt med ledig fredag! Så har även vi. Vi har roat oss med vaccination på BVC med lillplutt som sover sött nu. Enda tillfället då man kan sitta vid datorn :)

Promenad står på tur!

Funderar också på vad vi ska ha för fredagsgott i dag....

Kram

Linda

Jasså? Rosé har jag inte lärt mig dricka MEN jag har inte gett det så mycket försök heller .P. Jag funderar att köpa hem det där Tanja vinet idag ifall man vill ta sig ett glas. Är lite emot bag in box viner MEn det var ju gott=)

Therese - Femstjärnigt

Hallå vännen!

Japp spruta blev det också, men inga prickar eller feber ännu :) Och fotograferingen på dagis är avklarad sen i föregår. Ibland har man tur :)

Kram

Therese

De kan bli intensiva de dagarna när man är hemma själv hela dagen, har ni 30 timmar på dagis? Vi har valt att ha Viggo hemma måndagar då det kan vara jobbigt att själv komma hem från jobbet och vara trött och så är den som varit hemma trött med. Så än så länge funkar det bra. kram