Fredagens

God förmiddag!

Ett grått o trist Sthlm idag med 10 plus grader.
Alexandra har cyklat iväg till skolan.
Nästa vecka vankas det höstlov för skolbarnen,det är de värda efter allt slit i skolan och hemma med för den delen.Alexandra har läxor varje  dag så nu blir det vila en vecka.

Småsystrarna ser på pippi långstrump den filmen går varm här hemma!

Igår kväll tog vi en tur till Stinsen köpcentrum,jag skulle köpa mig en didiriksons jacka men tyvärr var den modellen slut och finns bara i vitt och det vill jag inte ha.
Får leta på nätet och se om jag kan finna den.

Engla fick en vinteroverall från stadium i deras märke everest,ska tydligen vara bättre än didriksons overall.

Intog middagen på MAX.
Slängde i mig en whopper meal,nyttig näää.

Men vi fick motion så det räckte med desssa två små som sprang precis överallt o var sjövilda,phju,svetten lackade.




Fredagens jag klädd i tunika från H&M samt linne/underklänning Flash.


Vad har ni för fredagsplaner?
Blir ni hemma med familjen eller kanske hamnar ni på krogen eller något annat trevligt?


Hallåååå där Engla!

Ha en toppendag.
Nu ska vi klä oss och gå ut.
Therese

Så söta ni är! Ha en fin kväll! kramar