Härliga Lördagsmorgon



Godmorgon lördag!

Har sovit som en prinsessa inatt,nästan ialla fall ;)
Engla var den som vaknade och skulle på toaletten annars har faktiskt våran Nova sovit sig igenom hela natten,vaknade inte förräns 06.00 snåret.

Blev lite smått chockad då jag tittade på termometer. som visade sig över tio grader plus :)
Rena rama sommarvädret nästintill haha.
Inte mig emot.

Dagens planer blir en fika med Alexandra,lite mor o dotter tid ska spenderas.Så det blir en tripp till Täby c.
Måste på tag i ngn trevlig present till min bror som ska fira sin födelsedag i morgon :)

Sen hoppas jag på attt det blir en tur till barkarby med övriga familjemedlemmar,behöver en matta till vårat vardagsrum.Kanske det blir den mörkgråa som Camilla tipsade mig om;)
Ja vi får allt se.



Älskar att sitta lääänge på helgerna och äta frukost.
Favoriten är kalles kaviar med ägg och ost.


Kom på att för exakt ett år sedan den 22 nov så kom första snön.
Dessutom kom det rätt så mkt snö här i Täby kyrkby
Jag är glad att snön ännu inte fallit ner på oss,den kan gott vänta eller vad säger ni?kanske ni gillar vinter?

Dags att dricka upp mitt kaffe så jag kan börja göra mig i ordning inför dagens tripp.

Ha det gott!
Anna

Åhh vad mysigt!

Jag gillar snö men den får gärna vänta lite till innan den kommer. Den är välkommen i början av december ungefär ;)



Kram kram

Fia

Ahh Nesqiuks chokladpuff..bollar, är mina tjejers favvo flingor! :) Jag har försökt lura i dom NYTTIGA flingor..men utan resultat. (jag gillar inte heller nyttig flingor) :))

Fina kort och kul att se lite bilder av ditt hem!

Hoppas ni får en fin hötlovs vecka.