Höstpromenad



Helgen har bjussat på ett härligt väder.

Alexandra åkte iväg på bio igår med kompis för att se smurfarna.
Jag och de små tog promenad med cykel och vagn.
Sedan blev det kompis sovaöverkväll när Alex kom hem.



Engla hon kämpa febrillt på att ta sig frammåt på  cykeln.

Dagens planer på att åka och besöka min son blev inställt pga att våran varningslampa på bilen lyser.
Så imorgon blir det en tur till verkstaden för min käre sambo,hoppas det inte är ngt stort fel som kostar en förmögenhet.

Jag och Alex tog tåget till Täby och shoppade de sista inför Enlglas kalas,sedan promenerade vi till Roslags-näsby till dansen,jag satt och bläddrade i en massa magasin o såg nog allmänt trött ut.
Fick skjuts hem av Camilla (skönt)

Kvällens middag blir hemmagjord pizza.

Therese

Underbart att se de små cykla, så härligt att det är så varmt fortfarande. Hoppas dagen börjat fint, själv ska jag iväg med båda och få Viggo klippt. sen ska vi vidare till min frisör och klippa av en liten bit hår på sidan. kram