Kall Tisdag



Say hello hello!!!!

En ego bild inne på Alex rum.
Kör med en ny kofta från ellos som är så sköööön o mjuk.

Hejsan tisdag!

Lämnade en påpälsad Nova på förskolan imorse,fick bli vinterkängor från ecco samt vintermössan från pop.
Igår hade hon frysit så hon var alldeles blå om fötter o händer,min lillstackare usch inge kul att vara kall.
Gummistövlar är tydligen för kallt nu och jag har inga fodrade till henne.Men ecco kängorna är vattentäta så det ska funka.

Till helgen blir det att köpa vinterkläder till kidsen,Alex behöver en ny vinterjacka,Engla en overall.
Har inte bestämt vilken overall det blir ännu.
Har du kanske tips till mig??



Köpte med mig två blommor (minns inte vad de heter) som jag stoppade ner i mina stora tekoppar;)
Perfekt då jag inte hade några små krukor.

Maria

Håller också på med att inhandla vinterkläder till tjejen min.

Skorna är avklarade men inte resten.

Har haft PoP till henne de tidigare vintrarna, men jag känner för något annat i år.

Får se vad det blir:-)



Kram Kram