Onsdagen


Dagens mamma har saint tropez tunika,linne flash,jeans gamla godingar från åhléns.


Hej Mittiveckan!

Solen skiner även idag :)

Har haft morgonbesök av Caroline från Mary Kay.Testat lite olika ansiktsprodukter.
Sminkat en naturell make up samt en festmake.
Kul att få lite tips på skuggor och vilken färg man behöver till foundation samt puder.
Nu blev jag så sugen på att shoppa allt jag provat men det blir för dyrt;)

Någon som testat Mary Kay?

Ska snart springa iväg till affären för att shoppa hem lite middag,blir bara jag och kidsen i kväll då sambon är på after work.

Väntar på att postbilen ska dyka upp någongång så jag kan springa ut  och låsa upp lådan för att se om dagiskorten kommit,nu är det en månad sedan korten togs så de borde vara på ingång kan man tycka.


Hej så länge!
Therese - Femstjärnigt

Hallå fining!

Nej jag har inte testat Mary Key men jag har hört många som säger att det är bra. Synd att allt blir så dyrt jämt bara.

Kramar

Kristin

Fin du är!! Min mamma kör mycket i Mary Key. Jag fick en foundation därifrån förra veckan men jag har ej testat den än. Kram

Anna

Snygging!

Jag gillar mary key. Vet många som använder produkter från dom.

Hoppas korten kom med posten idag.



Kram kram

Ewa Hedlund

Jag säljer Mary key :-D

Petra

Ewa:jaså det visste jag inte ,Måste börjat nu då eller?:)