Tisdagstips



Jag har både kånken och everest till småtjejerna.
Men både jag och förskolan dissar kånkens rygga.
Den sitter inte bra och ramlar ner på armarna.
Everest ryggsäck är bredare axelband på och det finns ett lås att stänga vid bröstet så att väskan inte kan falla ner.
Samt en inbyggd liten visselpipa;)kanske lite onödig men ändå;)
Kånken som ska vara så bra nej den är bara dyr och skitdålig.
Nu har jag införskaffat så vi har två lika everst väskor till tjejerna och det kommer att bli perfekt på onsdagsutflykterna.
Kånken får hänga på barnvagen och fortsätta att vara en skötväska där trivs den bäst :=)



Maria

Köpte också en fjällräven ryggsäck till Saga när hon gick på dagis, men tyvärr får jag nog hålla med dig att den är inte så bra som den borde vara:-(

Therese - Femstjärnigt

Då vet jag vad jag inte ska köpa för väska i alla fall!

Kramar