Tjingeling onsdag


Dagens mama.

Hej mittiveckan.
Tycker det är skit töntigt att ta kort på sig själv när man är en kärring som mig haha men den bjussar jag på.
Koftan är är bekant från ellos :)ja vet alla har den,typ odd molly kopia.
Men den är sååå skön och jag kommer nog använda koftor under höst/vinter dagligen.

Har lämnat mina två underbara snäckor på förskolan.Engla fick cykla:) idag är det skogendag så matsäck är packad.

Alex cyklade iväg hon med:) hade simtest igår och klarade sig, bra jobbat!

Nu ska jag jobba vidare med det jag håller på med här hemma.

Ha en fin dag på er!


Sofia

Äsch..ser man ut som en ung tjej så frå man allt ta kort på sej! :)

Najsig kofta, vill också ha!

Jag älskar Odd molly...men kommer nog ALDRIG att punga ut 2000 kr för ETT plagg....lr jo..om min man får sitt stora brejk inom kaffe branshen..........haha. ;D

vintageRetroPrinsessa

såååååååååååååååååååååå otroligt fiiiin du är Petra <3