What´s Up!


Alexandra gillar att shoppa på Hollister :)

Att jag har en klädsnobb här hemma som helst shoppar sina kläder själv är det ingen tvekan om!
Igår var vi och letade vinterjacka samt täckbyxa men det bidde inget denna gång,för mkt folk;)och två småsyrror som envisades att gömma sig och leka kurra gömma under klädställningarna.
Samt en irreterad sambo som avskyr att shoppa;)
Men går vi ensamma har vi lite mer tid och nu har vi valt vinterjacka så nästa vecka är det jag som åker in och köper den,Enkelt och smidigt:)


Alex nya favorit butik är Abercrombie (Hollister) som finns i täby c.
En nyöppnad butik som jag trodde var en pub/krog haha.
När man kommer in i butiken så möts man i dörröppningen av två engelsktalande butiksbiträden som hälsar en välkommen.
Inne i butiken är det bäcksvart knappt att man ser något överhuvudtaget;)
Musiken är jättehöööög(börjar ja bli gammal)
Personalen sprayar parfym på kläderna
Man möts av en och annan vindsurfingbräda som dekoration!
i baren förlåt jag menar kassan så pratas det bara engelska men superglad o trevlig personal som orkar stå ut därinne i mörkret  tillsammans me den höga ljudnivån samt allt sprayande doft från kläderna.

Ja ut kom vi med en kasse som Alex shoppat själv och hon SÅG sin fina tunika oxå;)
En cool Amerikansk ungdomsbutik med andra ord.
Therese

:) det finns några såna i USA är man lite trött eller gravid så börjar jag må illa av parfymdoften. Kul att det fanns nåt bra till Alex i alla fall. Jag hoppas inte vi kommer tröttna på vårt tyg nu mest för att det är jobbigt att klä om. Ha en fin kväll! kram

Linda

Tack Petra=) Men har färgat det lite mörkare nu för färgen ville inte fästa riktigt.

ellenojag

Ja "Raffe Larsson" han kan han ;)

Va kul med en Hollister butik, det hade Malmö verkligen behövt!!

Hanna

åhhh ditt vill jag!!! varför finns inte den butiken i malmö / lund området;(( är så trött på utbudet här nere!!! Får nog ta mig en tripp till sthlm snart!