Nova är redo inför vintern


Det fick bli en kaxs overall från Kapp Ahl till Nova i stl 92.
Hört att den ska vara minst lika bra som polarns fast ännu bättre med tanke på att den kan torkas i torkskåp.
699:- och en rabattcheck på 25% blev lite mer prisvänligt.
Bra pris för en bra vinteroverall.


Denna Leo-kofta till Nova kommer från H&M den var bara för söt.


En fin tröja till Englisen med en söt rosett.


Söta strumpisar till Englan.


Små söta katter på fossingarna.


Tunika till Engla från Kapp Ahl,skulle vilja ha en till mig med om det fanns;)

Någon som har bra tips på en höstjacka till Engla?
Just nu kör vi på flecce med snart är det för kallt.



vintageRetroPrinsessa

Hallå Petra så mycket fina .

Har hört ba om Kaxs overerallerna med men nu tror jag man kan torka Pops ytterkläder i samma gradantal man tvättar i :))))).



Ang jacka satsa på Pops skal jacka den har vi kan du ha PoPs fleece i sen :) Kanon bra jacka :)



Kram

SAndra

Jättefin! Tycker faktiskt de stora kedjornas ytterkläder börjar bli allt bättre, har faktiskt inte märkt så stor skillnad på något av märken vi har haft någonsin.. Kör på Didriksons till Alvin i år och en McKinley (intersport) till Edvin. Hoppas dom ska hålla bra!



Kram

SAndra

Just det skulle skriva att jag tror många börjar med att man ska kunna torka i torkskåp, har för mig att man kan det med tex Reima nu men när Alvin hade en för 3 år sedan kunde man inte det. Fast jag kan ha fel :-) kram

Kristin

Blev ockå kär i den där tunikan från Kappahl, köpte den till Nova i helgen :) Ska det vara en lekjacka eller mer finjacka? Jag har köpt en från Lindex till Nova men den är ingen lekjacka. Jag brukar annars köpa mycker från Everest som jag tycker är toppen. Kram