Vi firar 21 år idag.

Ännu ett födelsedagsbarn att fira!
Ingen mindre än min son fyller 21 år idag.
Eftersom Thimmy har köpt sig ett eget bo så blir det firande på lördag hemma hos honom.

Tänka sig att jag varit hans mamma i 21 år :) såå häftigt och man minns det som igår då han föddes.
En lien gosse som födddes på sös i sthlm 1990-09-28.

Första barnet och enda sonen bland sina systrar:)
En go o fin kille som växit upp och blivit stor.
Jag kan inte fatta att det går så fort.
Men mkt har hänt på vägen ;)

Jag har försökt och jag har kämpat och tagit mitt ansvar som mamma i alla dessa år :)
Det har varit jätteroligt att få följa hans utveckling från dag ett men det har inte alltid varit roligt om man säger så tsss.Tonårskille som vill prova på att leva livet och tro sig veta o kunna bäst.
Men nu är den perioden över och det tackar vi för.








britta bloggar

Härligt! Hpp Hipp Hurra!

Angelica

Grattis till din stiliga son.

Ha en fin kväll!

Kram Angelica!

lolla

men visst är det kul när de växer våra små liv, men det går så fort..kul ändå för dig att ha lite småttingar hemma också!!!

stilig är han verkligen din son

kram lolla

Nina

GRATTIS!!

Tiden går så himla fort, snart är väl mina 21 också ; )

Veronica

Grattis till din stora son!

Vad spännande med taklyft! Är lite inne på det till vårt hus med... men det vet inte min man, ha ha!



Kram på er!

tindra

Grattis i efterskott.....

Har du så stora barn? du ser såååå ung ut!

Kram