Happy Fredag


Hello hello fyndade en till stjärnsjal idag inne på cubus:)

Godkväll på er.
Idag har jag tillbringat dagen tillsammans med bästa Camilla.
Tog oss kommunalt till östermalmstorg.
Blev ett besök på drömhuset och Bruka design.
En massa olika butiker ner mot sturegallerian.
Mkt som ska hinnas med;)
Tog en lunch på PUB kanske inte den bästa men vad gör det om hundra år!


Kanonhärlig dag,tyvärr hittade jag ingen vårjacka så jag höll på att svettas ihjäl i min vinterjacka.
Får leta vidare,vill ngn barbour liknande variant.




Får visa innehållet i denna kasse imorgon för nu är det fredagsmys i soffan framför let´s dance.

Ha en toppenkväll ni fina som tittar in.

anneli

Va snygg sjal!!

Lycka till å hitta en jacka

kramar

Anna

Hoppas du hittar en jacka.

Spännande att se vad som finns i påsen :)



Therese

Så snygg den är! Jag är jättesugen på en med stjärnor får hoppas på att den finns kvar då vi kommer hem. Man kan ju göra lite fynd på Cubus har jag märkt. kramar

Petra

Anneli:Tack :)jacka är en omöjlighet att finna ,kanske den finns i övik på erat H&M???

Kram