Me And My New Glasses

Hej hopp!
Precis fått i oss lite soppa till lunch.
Bakat smarriga chokladbollar med Nova och Alexandra.
Engla har varit hos granntjejen till och från.

Snart ska vi bege till bussen.
ska på återbesök hos optikern.
Hoppas ögonen ska vara friska nu.
Är så less på mina nya glasögon,hur tänkte jag där?
Trivs inte alls med dessa.
Tycker jag ser ut som ett UFO
Svindyra och nya och jag är skitless redan.
Vill ha nya vill ha tillbaka mina linser:(
Andra passar så bra i glasögon men inte jag.



Ett hej till dig i mina glasögon:)



Nathalia

Hej!

Jag tycker du blev jättesnygg i dina glassögonen. Det är jättebra att bytta mellan glassögon och linser. Inte bra att bara gå i linser ögonen blir sjuka av att bara gå i det helatiden.

Hoppas ni har det bra? Kram.

Maria

Tycker att du är jätte fin i dina glasögon!!

Förstår att du saknar dina linser, skönt att kunna variera mellan glasögon & linser.



kram kram

Erika

fina!!

Anna

Jag tycker att du är jättefin i dina glasögon!!

Petra

Tackar :)Har såå svårt att se mig i spegeln,men bara att gilla läget då jag har fortsatt linsförbud.Tack ni är så snälla och jag blir så peppad ska ni veta.