Påskmiddag och påskharen


Igår förmiddag var det påskäggsjakt.

Bjöd syster med familj på påskmiddag igår på självaste påskafton.
Broder var tvungen att jobba:)men kommer imorgon.




Citron och vitlöksmarinerad lammstek med skysås och rostade rotsaker.
 Iskrivandes stund inser jag att jag inte tog ngn bild på lammsteken:)






Bakade påskcupcakes.





Mycket godsaker blir det så nu ska jag nog ta på mig träningskläderna och bege mig ut
i fina vädret med mina gåstavar.

vintageRetroPrinsessa

Vilken hääärlig middag :).

såg riktigt gott ut.



Ha en kanon dag :)

Anna

Såg jättegott ut!

Tack vi har det väldigt mysigt nu i påsk, hoppas ni också har det.

Jätteskönt att vakna idag och veta att man är ledig även imorgon! Underbart!



Kram kram

Carolines hemligheter

Vilken härlig påsk ni verkar ha och den middagen hade jag inte tackat nej till :-) Lamm blir det tyvärr aldrig hos oss på påsk då vi firar med min familj på landet för det är flera som inte är så förtjusat i det men jag tycker att det är riktigt gott, med mycket vitlök, mmmm!!!



Hoppas att allt är bra med dig annars också och med fina familjen förstås, kramar!