Snöoväder och Bullbak

Imorse fick jag sovmorgon sååå härligt även om jag inte var trött:)
Låg bara och drog mig i min ensamhet så skönt.
Fic en smärre chock då jag skulle kliva upp och dra upp våran rullgardin.
Ett vitt vinterlandskap utanför,hur hände detta?Ingen förvarning alls.
Blötsnön orsakade en massa problem här i sthlms-området.
Många var utan ström.
Ett 25-tals bilolyckor.

Själv har jag valt att hålla mig inne:)
Barnen och sambon har varit ute o rullat snögubbar.
Grannbarnen har varit här och lekt.
Bullbak har vi hunnit med oxå.




Engla var en hejare på att baka.
Hon kavlade ut degen och bredde på fyllning samt penslade och strösslade helt själv.
Det enda jag gjorde var nog degen.



Liten o Stor hjälps åt.


Chokladströssel var ett måste.





Mums med Englas bullar.

Vad hittar ni på denna lördag??

vintageRetroPrinsessa



Gott med nybakta bullar :)

Hoppas att ni njuter helgen :)

ha det finast <3

Hanna - Mode och min vardag

Vad gott med bullar!

Anna

Åh så gott med bullar!