Lördag

 
Tjillivippen Lördag.
 
Har sovit lite rörigt inatt.
Engla med sina mardrömmar o Nova som vaknar o vill komma upp o ha sällskap o nypa mammas hals.
Jag smet in i tjejernas rum o stal Novas säng.
Blev inte långvarigt där heller ;)
Hör Engla stå i hallen o klaga på ont i magen.
Vurp så kom vattnet upp som hon drack :(
Somna om med mig sen blev det frid o fröjd tills Nova kom in o väckte oss,men då var det morgon.
 
Tänk att man kan bli så irreterad samtidigt som man älskar att vara mamma till sina barn.
I mitt fall är sömnen livsviktig,den prioriteras högst.
Annars blir jag en varulv utan dess like.
 
Dagens planer har vi inte riktigt kommit till ännu.
Tar väl dagen som den kommer men jag väntar på solen.
Hade mer än gärna gått ut o ätit en bit mat med min sambo ikväll eller tagit ett glas rosé här hemma med en vän.
 
Vad har ni för planer inför dagen/kvällen?
 
Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

För att orka vara en glad och pigg mamma till sina barn måste man ju faktiskt få sova. Det där med sömn är väldigt eftertraktat här hemma för tillfället....:)

Hoppas ni får en fin söndag!