Morgonbestyr


Inget tjat om tandborstning här inte ;)
 
Har en liten bestämd två-åring här i huset.
Allt som Engla gör kan Nova ;)ja enligt henne själv då.
En bestämd liten dam med ett humör utan dess like.
Så fort Engla får våran uppmärksamhet så är Nova tydlig med att hon oxå finns:)
Engla är den som ger med sig och är snäll medans lillmonstret(gullungen)Nova är den som skriiiker o vill ha all uppmärksamhet.
Trotsåldern eller;)
 
 

Blir de bra så här mamma.
 
Men de är världens gulligaste ungar som oxå leker väldigt fint ihop.
De är verkligen tighta så det vore konstigt om inga konflikter uppkom.
 
Idag blir det pappan som hämtar hem tjejerna från förskolan,så det blir lite längre dag idag.
Själv ska jag iväg på utvecklingsamtal på Alex nya skola i roslags/näsby.
spännande spännande.
Var på föräldrarmöte igår och hjärnan känndes fullproppad med ny information ang deras verksamhet.
Mycket nytt som ska läggas på minnet;)
Med mig fick jag sambon så det kändes skönt,har nog gått på de flesta möten helt själv gällande mina barn.
Så det kändes tryggt att ha ngn att hålla i handen den här gången:))
 
Jag tror att den här skolan kommer att bli bra,det är mkt eget ansvartagande från Alexandra.
Hon lägger upp sin dag själv tillsammans med en handledare.
Har inte fått in ngn direkt kläm ännu ang loggbok samt kunskapsport och EDS,låter såå förvirrande men tids nog borde väl även jag lära mig haha.
Mkt styrs genom nätet och det som är så pass bra är att hon kan jobba med sina uppgifter från Thailand om nu det skulle bli aktuellt;)
 
Nu ska jag sluta svamla behöver inte ge er mer onödig info;)
 
Mot lunch nu och på återseende.
 
 
 
 
 
 
Therese

Så duktig! Här hemma är det väldigt olika med tandborstningen på våra två ena dagen passar det fint andra inte alls. Hoppas ni får en härlig dag! kram

Anna och Christine

Känner igen det där.
Lillasyster Nicole gör gärna allt som storasyster Nathalie gör trots att det är 5 år mellan tjejerna.
Du skrev trotsålder... jösses Amalia. Ibland växer de grå hårstråna ut snabbt...!

Kram Anna

Angelica

Vilken härlig tjej! Bra att hon vill själv fast visst ibland vill man ju hjälpa till för det är inte alltid man har gott om tid haha Tittar ofta in här bara lite dålig på att kommentra. Kram ha en fin dag!!

Svar: Ja hjälpa till går ju både fortare o bättre;)Tack för kommentare alltid trevligt:)kram
mammansprinsessor