Rituals

Ett doftljus som föll mig i smaken,luktar bara sååå gott.
Sweet sunrise heter doften och det är första gången jag köper ngt från Rituals.
Massor med ljuvliga dofter.
Har du provat ngt?
 
 
Hejsan hoppsan torsdag.
 
Veckan går snabbt och små tjejerna började på förskolan i måndags.
Gick hur lätt som helst att lämna dem.
Inga tårar från tjejerna men därimot höll jag på att fälla en tår.
Vi har ju varit lediga tillsammans i två månader.
 
Alexandra kom hem i måndagskväll med tåget från sundsvall.
Duktiga stortjejen.
Så nu har jag alla mina tjejer hemma.
Känns bara fint.
 
Nya skolväskan är införskaffad och nu behöver vi bara köpa oss ett terminskort till bussresorna till skolan.
Trodde skolan stog för resan?
Så imorgon vid denna tid har min lilla/stora tjej bänkat sig vid skolbänken för att börja i 6 an.
Tiden rullar på med andra ord.
 
Nu måste jag ta tag i min läsning här:)
 
På återseende.
 
 
 
 
Fröken M

Jag har aldrig hört talas om just det märket på doftljus, men jag älskar yankee candles :)

Nathalia

Hoppas dagen har varit bra?
Min har varit bra men lite stressig.
Ska frsäka sova några timmar nu om jag kan.
Hörs efter min brllopsresa.
Krammmmmmmmmmm