Dagen innan

En varsinn liten julklapp till pedagogerna idag;)två chokladkakor var mutade jag med:=)
 
Imorse var det svettigt vi klädde oss det varmaste och jag tog varsinn snowracer i racer fart mot förskolan.
Tjihej fick jag.
Kommer dit och fröken frågar,ska ni vara här idag???
What?
Har jag missat ngt?
Tydligen ett missförstånd då jag fyllde i barnens julledighet men hur som helst löste det sig till att tjejerna fick stanna två timmar,så efter lunch hämtade jag hem mina juveler:)
 
Väntar nu på att Björn ska komma hem och avlösa mig så jag kan åka och handla klart julklapparna.
 
Blev lite förtjust i denna arme´tröja från Gina Tricot så den hängde med hem igår.
 
Även en gammal kärring som mig kan väl handla på GT??
Bara för att man passerat över 40 behöver man väl inte tanta till sig eller?
 
 
Tjihoo även döskallar på mig :)
 
Nu har köksgolven torkat bara att slänga på mattan då.
 
Barnen sitter med varsinn padda o ser på film o spelar spel,det är ovanligt tyst nu;)
 
Vad händer hos dig ,stressar du ihjäl dig?
Fröken Isakson

Idag är det vab som gäller. Orkar inte stressa. Det får bli som det blir försöker jag intala mig. Men mitt undermedvetna stressar, ihhh. kram

Mickl

är glad att kunna gratulera dig på din bemärkelsedag.

Nathalia

Grattis på din dag Petra♥
God jul och gott nytt år.