En Chill Fredag med Phuket

 
Sitter i vardagsrummet tillsammans med Nova som ser på pippi långstrump på tv.
Alexandra har kompis hemma man kan höra hur det snackas om julklappar o ditten o datten därinne på hennes rum;)
 
Jag sitter med ett glas bubbel och livet känns så härligt:)
Alla är hemma och är jullediga tillsammans.
Vi chillar omkring på dagarna utan en massa måsten.
Mestadels myser och tar det lugnt.
 
 
I vanliga fall brukar vi streama filmer men idag blev det en hyrfilm från ICA ;)
En gång i Phuket såg jag på bio men den är såå rolig o bra så nu måste jag visa min sambo vad det är för film jag pratat om;)
Har ni sett den?om inte gör det genast!
 
 
 
 
 
Nu ska jag bubbla vidare medans Björn står i köket o lagar kyckling med pressad potatis.
Mums :)
 
 
 
 
 
 
maria

Jag såg den också på bio, måste nog ta och se om den för den var hemskt rolig :)

Nathalia

Å denna film är ju underbar.
när ska ni resa till Thailand? Vi har börjat spår pengar till en Thailand resa.

Svar: Thailand??vi har inte pratat om ngn resa dit:)men det vore ju nice att åka:)
mammansprinsessor

Nathalia

Å jag torde ni hade talat om en resa ditt.
Min svägerska med familj åker om en vecka och är borta i två veckor.

Svar: Härligt ,nej vi hamnade ju på gran canaria i höstas:)
mammansprinsessor