En Glimt Från Morgonen

 
Vilken morgon Engla fick idag.
Ett paket låg i postlådan igår kväll och eftersom Engla hade somnat fick hon öppna det imorse istället.
 
Vad kan det vara?
 
Bäst att öppna o se efter.
 
ååååh nu har jag egna läppglans mamma:)
 
Titta vad jag fick,vilket fint kort med prinsessor.
 
Det luktar vatten eller gurka:)
 
Engla fick en present för att hon varit sååå duktig hos tandläkaren och lagat två tänder och dessutom fyllt 5 år!
Tusen tack till finaste Anneli uppe i Örnsköldsvik.
 
 
 
Ha en underbar dag alla som tittar in.
 
 
 
Anonym

Ja men det finns ju så mycket fint småpyssel till småtjejer! Egna glans var ju toppen förstår jag ;)

Kram P

Sandra

Kul med paket! Här hemma längtas det till julafton speciellt igår när ett stort paket kom som jag beställt från lekmer ;) Vilken fin tröja Engla har på sig! Kram

Svar: Tack;) ja paket är alltid spännande kram
mammansprinsessor

maria

Dina barn har alltid så fina kläder!
kram

Svar: Tack så mkt:)kram
mammansprinsessor

Maria

Kul med paket :)
Fin hon är!

kram kram

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Vad söt hon är!! Kan tänka mig att det paketet var poppis!

Hoppas du haft en bra dag! Kram