Grötfrulle och en avslutning

Köpte gott rött julte med mig hem från NK
Tyvärr flyter teet ut från (nya) silen så jag får sila teet genom tänderna istället;)
Skit samma det doftar jul.
 
 
Hej hupp i stugan.
Vaknade med ett fantastiskt dåligt humör gaaah akta dig.
Får man inte sova ifred om nätterna blir jag till ett monster.
Alex kom dessutom in till oss innan 6 imorse med en huvudvärk.
Bara att hoppa upp kan ju inte ligga fem pärs i sängen;)
 
Sambon låg risigt till innan jobbstart stackarn.
Nästintill att han fick en flygande kaffekopp i skallen.
Här går det hett till om mornar.
Men nu är ordningen återställd som man  brukar säga.
 
Alexandra åkte till skolan en timme för att ta emot sina betyg och göra jullov:)
Ledig ända till  9 januari 2013
Smågrisarna  har grötfrukost på dagis idag sedan slutar de på fredag och blir vi lediga tillsammans.
 
Har ni börjat känna av den härliga julstressen??
Imorgon är det jag som ska på klappjakt.
Helt ärligt jag skulle inte ha ngt emot att dra iväg tre veckor till Thailand över jul/nyår nästa år och skita iallt vad julklappar heter.
Visst låter jag positiv idag men jag skyller på  min pms då med kombinerad usel sömn.
 
Over and out/Petra