Jullunch på schemat

Engla och Nova imorse innan dagis.
 
 
Hej hopp
Idag är det jullunch på dagis så imorse åkte klänningarna på.
Rensade bland Englas kläder i helgen och insåg att mkt var för litet.
Perfekt Nova fick sig en ny garderob nästan:)
Så praktiskt att kunna ärva och det skiljer bara två år mellan dem.
Det är ju så roligt med tjejkläder:)
 
Har Alexandra hemma idag,ingen feber men lika bra att hålla sig hemma i sängen.
Huvudvärk och trött.
 
Nu ska jag ta tag i min oehört(Not) lockande läsning här hemma,känns som jag kommer ingen vart med detta:(
Men bara att kämpa vidare.
Kan ju tillägga att jag har en bil i vårat garage:)
Tyvärr är det sommardäck på den och bulltarna sitter galet fast så det är en omöjlighet att kunna byta till vinterdäck just nu,vilket irreterar mig lite.
Sambon får kämpa vidare.
Fast så länge det är sådant här skitväder kanske det är lika bra den får stå kvar i garaget.
Kanske bättre att hålla sig till teorin ett tag;)
 
 
 
Mamma till William och Wilma

God kväll söta..Söt bild på dina godingar..Ja det är perfekt med få år mellan sina barn..Min tös kan ärva rätt mycket från William..Jeans,,vissa tröjor men så himla svårt att låpta bli att köpa klder till båda barnen..kram kram