Liten dras med tandvärk

 
Blev lite bloggfrånvaro i helgen från mig.
Så mkt annat som ska hinnas med.
Tog en Engla-dag i lördags,bara hon och jag åkte iväg och fikade o shoppade lite julklappar.
Så mysigt att bara vara hon och jag:)
 
I Fredags var vi hos tandläkaren här i kyrkbyn.
Engla har haft ont några dar i kinden,tanden.
Tog några röntgenbilder på den sidan som hon lagade två tänder.
Inga sexårständer som spökar ännu de sitter för högt upp för att störa just nu.
Däremot kan det vara ngt med tanden som lagades,Engla vägrade låta tandläkaren se efter med den smala pinnen(Har inget namn)ja hur som helst den vassa smala:)
Men de kunde konstatera att hon var svullen.
Samt att blåsan i kinden var att hon bitit sig i kinden från bedövningen sist:(
Ska nu få en remiss till Eastmans och troligtvis ryker tanden,trist men det går inte att ha ont.
 
 
 
Men inget klagomål under helgen förutom i fredagsnatt.
 
 
Det har varit en glad Engla :)
 
Gör så ont i mig att hon ska ha tandvärk.
 
 
Men asch bara en tand som ryker det kunde ju varit värre!
Det växer ju ut en ny:)
 
 
 
 
Mamma till William och Wilma

God kväll snäckan..Men stakas liten tös med tandverk,,hoppas att det går över för henne,,,mysigt med jul shopping :)
Satt med ett leende på läpparna när jag läste din kommentar så roligt när julborden dimpar ner i lådan :) hihih..HA en fin kväll.kram kram

Svar: haha ursäkta det var inte meningen;)skulle såklart stå julkorten då;)skyller på min ipad.
mammansprinsessor