Pyjamasracet

 
Bakde en sockerkaka till kvällsmyset framför julkalendern.
 
Nu har jag två tjejer som slocknat i min dubbelsäng efter bus o lek.
Full rulle efter dagishämtning.
Höll oss ute i det härliga vintervädret, perfekt då termometern visade sig på nollan.
 
Alex packar sin skolväska inför morgondagen det är tydligen mkt som ska med;)
Hon ska nämligen på X factor med två skolkompisar,så spännande med final o allt.
 
Hade tänkt göra en glasyr över sockerkakan men hade inget florsocker hemma.
 
 
 
Två spralliga tjejer tävlade i pyjamasracet i kväll ;)
 
 
 
Brukar natta både Engla och Nova i min säng,allt för husfridens skull.
 
Sambon blir sen är ute på roligheter med företaget denna gång är det oscarsteatern samt middag efter det.
Jag hinner med all säkerhet stänga igen mina blå innan han dimper in här i huset.
 
Imorgon Fredag igen:)
 
Vad har du för planer inför helgen?kanske julhandlar du?
 
maria

Så gott med sockerkaka! Vad söta de är dina små :)
kram