Alexandra



Idag är det fredag och ingen mindre än min lilla/stora sessa Alexandra har namnsdag.
Grattis mitt hjärta:)

Min minitweenies med hett temperament grrr så hon kan morra åt mig vissa stunder,men det tillhör när man är 11 år eller hur?


Välkommen fredag.

Har sovit som en inpackad sill.Engla på ena sidan o Nova på andra och pappan på kanten:=)

Här har vi varit uppe före tuppen.
Tvätt och diskmaskin har vi hunnit med.
De små springer runt o leker.
Nova kommer frågandes om hon får spela (pela) på min telefon.
Hon är ett geni på puzzel ;)

Snart bär det av mot dagis då sångsamling står på schemat.

Ha en toppenfredag.



Nya jeansen från kapp ahl och Hollister t-shirt på.
Dad

Som svar på din frågeställning, JA kärlek kan kläda sig i många olika skepnader.

Nathalia

Å vad Alex är stor och fin. Minns henne som liten baby. Hoppas ni får en trevlig helg.

Ps rösta på mig här. http://www.alltombrollop.com/taevla/omslagsmodell2012.aspx snälla rösta på mig nummer 20 är jag. Tack för din hjälp kram.