Härliga Helg





Hej lördag

Imorse låg vi och drog oss framför tv:n med de små liven.
Efter frukost blev det promenad till pulkabacken så tjejerna kunde få åka lite pulka.
Medtog varm choklad och kex,ett måste enligt Engla:)
mysigt mysigt men solen hade gärna fått titta fram.

Tog sedan en tur till arninge köpcentrum
Behövde ett par vinterkängor då mina Uggs inte tål slaskväder.
Handlade middag på ica kvantum.
Hann även med K-rauta för att spana på köksgolv.
Hittade ett fint svart laminat golv,får se o mannen kan bestämma sig för det oxå;)
Just nu har vi klinker och det är inge bra i ett kök,kallt utan golvvärme och allt man tappar går i krasch.

Mannen lagar middag och på lördagens meny står det  helstekt baconinlindad nötfilé med potatisgratäng.
sallad som består av babyspenat ,tomat,oliver rödlök.
i glasen blir det ett glas rött.

Ingen efterrätt denna lördag men barnen har sitt lördagsgodis och jag tänkte faktiskt öppna en flaska champagne till kvällens mello,så det får bli min efterrätt.

På besök har vi även fått in min stora son minsann:)
Det händer inte allt för ofta nu för tiden,jättemysigt är det i alla fall.





Ska ni se på mellon i kväll då ?
Vem vinner och vem försvinner tro?
Jag har ingen aning men tror att Molly kan gå vidare :)
anneli

mysig dag ni haft:)

Här stormar å yr det ,så vi myser inne med massor av tända ljus:)

Jag å Lina skaa åxå se mellon

mysmys

kram på er

Petra

Anneli:Har börjat regna här,mys med ljus o mello,Engla har däckat på soffan men mina andra tre är pigga:)kramen

Anna

Låter mysigt. Hoppas du hittade några bra skor för det här hemska slask/is-vädret.



Kram kram