I think too much






Fettisdagen är välkommen!
Blir det några semlor hos dig kanske?
Semlor är inte riktigt min favorit men ett måste när det är fettisdag:)

Känner mig på ett olustigt humör idag.
Vet inte om jag är glad eller ledsen .
Kan inte sätta finger på vad det är,har visserligen sovit urdåligt i natt.
Nova har stökat och bökat i sängen,ett tag trodde jag att det var feber på gång.
Två flaskor välling slög hon i sig i två omgångar och det är ju ändå 250 ml i den fullkornsvälling från 2 år som hon dricker i tetra.
Jobbigt är det ialla fall att man inte kan få sova hela nätter.

Annars då?jo jag har en jäklar nackspärr som inte vill ge med sig.
Så isigt ute att man går och spänner sig hela tiden.
Ihelgen tog vi en PW och det var verkligen Bambi på hal is,tror  därifrån det nackonda kom ifrån för guud så halt.

Nej nu vill jag ha vår är less på detta slask och snorhala vägar.





Snart blir det en tripp mot vallentuna.
Kanske man blir på bättre humör .



Veronica

Japp, semlor blir det ikväll!



Skickar över massor med styrkekramar till dig så kanske det känns lite bättre!

Kraaaam!