Mittiveckan


En glad Engla imorse:)


Idag har det kommit lite mer snö här i stlm men inte lika kallt längre.
Imorgon blir det nog pulka till dagis igen.

Har hft Mary kay Caroline här idag på besök då hon behövde fylla på sin portfolio.
så det blev en före och en efter bild;) har varit dålig på att sminka mig sedan mitt ögonvirus slog till.
Illröda ögon och smink ingen bra kombo.
Men nu är det röda borta men glajjorna får jag stå ut med ett tag till phjuh.
Men kändes finare med lite smink under glasögat:)
Blev en liten festligare make up till bilderna så jag ville gärna sota ut lite innan jag skulle till dagis:)
Riktig kul de där med smink o mary kay:)
Har ni testat deras produkter?

Imorgon väntar ett spännande möte här hemma
berättar mer imorgon.



Vårat hjärta.

Med det säger jag godnatt och på återseende i morgon!
maria

Jag beställde därifrån förut men det är för dyrt tyvärr....

Nathalia

Hej lilla gumman!

Kul att du kan börja använta smink igen och att det börjar bli bra i ögat. Nyfiken nu vad som hönder i morgon.

Ha det så bra nu.