Papperssamhälle



Det är papper hit och det är papper dit.
Papper överallt.

Alex skolval är nu äntligen gjort vi hade bara över 20 skolor att välja mellan ;)
Reklam all desss reklam gaaah så mkt brev på en och samma gång.
Vissa brev har jag inte ens sprättat upp.
De ska vara e-legitimation o det ska vara namnunderteckningar från bägge föräldrar och det är ju inte så enkelt då vi är separerade jag och Alex pappa.(Han bor inte i sthlm)

Sen all reklam som dimper ner i lådan då,jag vet man kan sätta nej tack skylt men viss reklam e ändå bra:)
Har rensat en en hög med gamla mama och vi föräldrar tidningar idag, fick gå två vänder för de var så mkt tidningar jag samlat på mig under flera år.Har haft lite seperationsångest att just behöva lämna ifrån mig mina gamla mama tidningar.
Men guuud de samlar ju bara damm o ligger där och tar en onödig plats.
Jag har inte plats för allt för då får vi bygga ut:)
Visserligen är ett taklyft på gång till våren men hallå;)
Så nu ligger de där ute i tdningsinsamlingen mina mamas och vi föräldrar o allt som har med barn att göra.
Jag kan det där nu;)det blir inga fler och jag har nu gjort slut med  mina gamla mamas.

Hur gör ni spar ni oxå era tidningar i över 5 år?
Annelie

Jaaa, härligt att höra att det finns fler. Då är vi i allafall två..:) Jag har också svårt för att kasta "dyra" tidningar.

Sandra

Haha ja jag har en drös med tidningar, till och med under sängen.. När hade jag tänkt titta i dem? Ja det vet jag ej.. Fast jag har blivit lite bättre på att kasta dem.. Lite lite ;)