Måndag



Ny vecka igen.
Tidningen mama på mitt bord igen ;)
Jag som trodde premunationen var över,tydligen inte då:)
Men tror bestämt att jag ska säga upp den,får i värsta fall köpa något enstaka intressant lösnummer i butik.
Funderar på någon trevlig premunation på någon inredningstidning istället.

Idag har vi den lediga måndagen,jag och barnen tog oss till vallentuna c och lånade lite böcker på biblioteket.
Så nu har vi ännu mer böcker att läsa här hemma.

Alexandra klarade sitt uppdrag idag på skolan.Hon var supernervös i helgen inför denna måndag.
Hon skulle sjunga och spela gittarr samtidigt för musikfröken,vilket hon absolut inte ville.
Men det gick superbra för min tjej och nu är hon så stolt  över sig själv och jag med:)

Engla och Nova sitter här brevid mig nu och ritar med sina nya tuschpennor i sina målarböcker.
Till  hjälp har de Alex och hennes kompis.

Ikväll är det mkt på en o samma kanal :) Sofias Änglar ikväll är inspelad på ingarö och min son kommer med all säkerhet att vara med på en liten filmsnutt då han körde dit med ett bud.
Så det ska bli spännande att se.
Nu är det mkt surr o prat här det ryktas om att Alex o kompis ska gå och panta:)inget mig emot då blir det tomt i tvättstugan på ett tag och pengarna går till klassresan.





maria

Vilken söt kopp!

anneli

Heja Alexandra!!! bra gjort!! Man växer av att göra saker som känns jobbigt att göra, strongt

Kram till er

Angelica

Hej

Ser mysigt ut med lite te och mama tidningen,aldrig fel. Är trött på kylan och att gå omkring att frysa men snart blir det lite mindre kallt....Vilka flitigas killar som samlar ihop pengar, Ha en bra kväll

kram

Anna

Tittar också på Sofias änglar på måndagarna och tömmer tårkanalerna.



Jag hann inte utan blev avbruten på jobbet efter att jag lagt ut utmaningen därför hann jag inte skriva till dig innan du såg den.

Ser fram emot att läsa din ;)

Kram kram