Återbesök


Fina tulpaner jag fick av  Camilla :)


Hej Måndag.

Lediga måndag och här sitter jag o barnen o slappar framför tv:n i våra pyjamser.
Engla älskar att bara ta det lugnt om mornarna och vem gör inte det.
Ännu mer snö har vi fått under natten,så det blir även pulkaåkning idag,bäst att passa på.

Efter Alexandra slutat skolan blir hon barnvakt till sina systrar nån timme.
Jag har fått en kvällstid på st:Eriks ögonmott för återkontroll.
Jag ser bra nu vilket är underbart,lite suddigt kan det dock vara ibland.
Ögonen är inte svullna men lite rosa:)så det där viruset kanske inte är helt borta ännu då:(
Jag längtar oehört mkt efter att få använda mig av linser igen,tycker linser är skönast faktiskt.
Jag ser bäst i linser (gjorde åtminstone).
Även om jag köpt mig nya glasögon så trivs jag inte med dem,men jag är glad som kan se så bra som jag gör.
Blev så otroligt rädd för två veckor sedan då synen bara blev sämre o sämre,har nog aldrig gråtit så mkt fy så otäckt det var.Jag var helt säker på att att jag inte skulle komma hem igen den där tisdagen,trodde jag skulle få operera ögonen.Men vipps så blev allt bättre av att bara sluta med dessa ögondroppar.
Herregud hur tänker läkare där.
Den ena skriver ut droppar som ska användas var tredje timme, medans den andra säger åt mig bums att sluta.
jaja huvudsaken att jag kan se normalt igen:)
Sedan måste jag nog begränsa min datortid även om jag tycker det är skitjobbigt:)men det blir såklart sämre att sitta framför skärmen känner jag.
Konstiga saker man kan åka på allt.
Men de halsonda gick ju över efter dessa 5 veckor;)hoppade upp i mina ögon istället,den tackar vi för.
Virus på hornhinnan ja det verkar kunna sitta i länge de.
Men man vet aldrig det kanske finns hopp även för mig att skiten är borta eller?

Anna

Håller tummarna för att det försvinner nu och att du blir bra.



Kram

Maria

Skönt att det känns bättre igen! Hoppas att allt gick bra på återbesöket hos läkaren.



kram kram

tindra

hoppas hoppas för att det försvinner o du blir bra......kram!

Kan kolla in mary kay`s hemsida :)

Angelica

Krya på er! Ja jag kan rekomendera en sådan här cykel kanonbra att träna balansen Livia är 3 halvt och hon har snabbt blivit duktig på att hålla balansen. VI kommer inte att sätta stödhjul på hennes nästkommande cykel utan hon kommer nog att ha bra balans då...kram