Dimmigt är det här.


Två glada juveler i morse.

Hej

Självklart blev det en tur till s:t Eriks ögonsjukhus i söndags,konstaterade att hornhinnan på bägge ögon var infekterade,ett virus som kan ta lång tid att bli av med.
Synen bli bara dimmigare o jag ser sämre
Beställde ett par nya glasögon igår och det var tur för det tar en vecka att få dem.

Allt känns så hopplöst o ledsamt o jag är rädd.
Sitter en centimeter i från datan nu:)

Men tjejerna mår bra och de är på förskolan,idag skulle de fira Novas 2 års-dag.
Alex är på skolan och har blivit frisk men röd i ett ög och jag hoppas på att det bara är en vagel el något enklare.


Tyvärr ser jag inte om bilderna är suddiga:)men jag ville så gärna ta ett kort på mina fina sessor imorse.


Bus Engla ville ha med mössan på bild hehe.

Nä nu ska jag ta och göra mig klar för att sedan ringa taxi sthlm och åka in till s.t Eriks ögonakut igen eftersom att jag ser sämre för varje dag.

Någon av er därute som varit med om liknanade????

Det kunde ta veckor månader ett halvår att bli v med men bara jag kan få se igen normalt så är jag glad.

Hoppas på att denna dimmighet försvinner och inte är farlig,enligt läkaren var det inte farligt;)men nu när jag ringde upp dem igen så ville de att jag kom in för man ska inte se sämre.

Kram till er som tittar in o lämnar kommentarer
Veronica

Usch och fy, det där lät inge roligt alls. Men man måste ju lita på att det inte är något farligt i alla fall.

Skickar över ett stort gäng med krya-på-dig kramar!

Sandra

Usch vad otäckt!! Hoppas du får hjälp av läkarna. Kram

Maria

Fy vad otäckt det låter:-(

Tycker verkligen synd om Er!!

Krya på i massor!!!



kram kram

Anna

Nä usch! hoppas att det gick bra och att du kryar på dig.



Kram kram

tindra

Krya på dig,massa kramar!