Goomorron!!



Morning i stugorna.

Jag och tjejerna har beslagtagit alla platser i sängen så pappan fick sova i våningsängen hihih.
Skönt för han:)
Själv har jag servat med välling till Nova i natt och sedan varit nappletare hundratjugofemgånger.
Hon blir en varulv om hon inte får som hon vill nattetid.
Måste bryta alla mönster men när?När är frågan och När ska man orka.

Får man inte sova på flera år så måste ju det hända ngt negativt med kroppen o immunförsvar blir ju drabbat.
Jag behöver all sömn jag kan få just nu.
Ät helt slut i knopp o kropp efter alla virus som drabbat mig.
Denna vecka har jag lagt mig samtidigt som Engla o Nova.Alexandra har varit uppe längre;)

Men idag är det lördag och vi softar i sängen framför bolibompa.

och i kväll ska Alex och kompis vara barnvakt åt de små för då ska mamman o pappan ut på äventyr tillsammans:)Berättar mer sen.

Kram till er.
Johann

Johanna Persson

Konstigt det blev här ovanför...



Godmorgon själv! Härligt att storasyster yster har blivit så stor och förståndig så hon kan vara barnvakt en stund. Det behöver du! Ha ett härligt äventyr ikväll nu då. Kram på er!

Petra

Johanna:Tackar ja det gick såå bra och vi hade telefonkontakt flera gånger under kvällen :)Riktigt mysigt var det,Kom hem till två tjejer som sov gott och Alex o kompis satt i soffan framför tv:n.kram