Lördagsgäster


Engla & Novas rum.

Hej Lördag!

Vaknade brevid en kramgo Nova ;)
Vi morgonpigga klev upp och hade morgonmys i soffan medans pappan o Engla o Alex sov vidare.

Jag och Nova tog en kort promenad så hon skulle få somna i vagnen,härligt och friskt ute.

Ikväll får vi middagsgäster :)
Temat blir Amerikanskt ska nämligen bjuda på kalkonmiddag minsann;)
Nu har sambon precis stoppat in den stora bjässen i ugnen.


Vad händer hos er idag?

Ida

Hej! Jag skriver om min LKG, läs & kommentera gärna!

http://idahtt.blogg.se/category/lkg.html

Undrar du vad LKG är för något? Klicka på länken här ovanför så står det där! :)

Nathalia

Hoppas du/ni får en underbar kväll.

Angelica

Vad gott med kalkon en favorit hos mig....

Kvällen blir lugn här! Jag och smbon ska äta lite tapas och ta ett glas rött och bara vara!

kram ha en fin kväll