När ska det bli bättre


Engla myser framför våran brasa.






En glad och frisk Engla.

Hej lördag.

Här fortsätter sjukstugan.
Dagen efter nyår åkte Engla på feber igen,nu för tredjegången.
Alexandra har legat i feber i tre dar nu och även hon för andra gången och kräktes igår.
Själv har jag blivit kvitt min feber som varade en vecka,men däremot bindhinneinflamtionen jag bär på blir inte bättre.Men ögonen är inte lika svullen.
Ringde till sjukvårdsupplyssn och fortsätter detta får jag åka in imorgon till s:t Eriks ögonmott.Eftersom jag är linsbärare.Har blivit känslig mot ljus och kan inte hålla ögonen öppna riktigt på dagtid.
Gissa om jag är less på detta nu.

Vi har haft en riktig skitjul med andra ord.
Bara sjukdomar som avlöst varandra i ett.
Hela jullovet har vi varit sjuka och hållt oss inne.
Förbaskade förkylningsvirus som inte vill ge med sig men nu har vi dragit på detta skitvirus i över 5-6 veckor.



Alexandras pappa har komit förbi för lite avlastning och kryapåhennemys ;)
Engla leker med Novas nya docka o dockvagn medan hon är och handlar med pappa,ja bäst att passa på medans syrran är ute.

Har bara en önskan och det är att bli helt frisk nu.


 
M Åkerman

Jag sänder er tanke och förhoppning om att de där elaka baciluskerna försvinner väldigt snart, ni behöver få använda er energi till viktigare saker. tänker på er!

Kristin

Skickar en krya på er kram!!

Anna

Nä fy vad är det för rackarns bacilusk ni har träffat på??!!! Usch stackars er. Krya på er!



Kram kram

tindra

krya på er..kram kram

Vad mysig brasa! Lovely!