Nytt i kökshyllan



Lite nytt i kokbokshyllan.
Fick Leilas a piece of cake igår av min bror.




Många smarriga recept :)

Broder kom hit igår kväll på middag och kaka.
Med sig hade han julklapparna till tjejerna och födelsedagspresent till mig:)
Dockor o barbie samt presentkort på GT till Alex.
plantagenpresentkort till mig o Björn.
Perfekt när vi ska börja köpa vårlökarna och göra trädgårdsfint i rabatterna.
Engla o Nova busade för fullt med morbror och höll igång ända till tio på kvällen sedan slocknade de bums i sängen.
Jag tror även min bror var trött när han åkte härifrån ;)

Nathalia

Så snyggt du gjord med böckerna. Nu fick du mig att vilja göra likdant med mina le.

Hur mår duoch din syn?

vvintageRetroPrinsessa

Massa härlig bok inspiration :))))

lite avis blir jag allt.



Hoppas att det löser sog med ögonen snart stackare

Hoppas att ni har det fint annars :)