Sovrumsfunderingar



Är sugen på att göra om i vårat sovrum,att få bort våran gräsliga tapet vore på tiden.
Vill gärna ha vita väggar och en fondväggg.
Men har inte kunnat bestämma vilka färger det ska gå i.
Jag är ingen färgglad prick så några neonfärger kommer det aldrig bli av:)
Däremot gillar jag denna tapet men det blir lite för mkt att ha i hela sovrummet men en fondvägg skulle det nog passa sig bra i,speciellt då vi har en svart tygsänggavell,nu vet jag inte hur länge den kommer att vara svart har även planer på att köpa en vit sänggavel.
Gillar det grå/svart/vita.




Dessa lite mer murriga mullvadsfärger är inte heller fy skam,det bryter av de vita väggarna.
En stor maffig säng med en massa kuddar o fina överkast liggandes på varann.
Utsikten kan jag tyvärr inte köpa,än så länge nöjer jag mig med min poolutsikt och den är inte fy skam heller:)

Men men men.......dessa beslutsångest.
Finns så mkt fint.
Therese

Ibland är det inte lätt, jag kunde inte ens välja fondvägg så det fick bli affischer och olika kuddar så man kan ha olika färger får bli mitt tips. Hoppas ni får en fin lördag, kramar