Kräftor och blixtrar o dunder

Min fiiina rosa bag in box.
 
Tjingeling i stugan.
 
Igår hade jag mer eller mindre huvudvärk from hell,men berodde väl på det otäcka åskoväder som inträffade.
Jädrans så det small i backen.
 
På kvällen hade vi bjudit hit Camilla o familia på lite kräftor o paj.
Tror jag skickade iväg sambon för att handla maten en timma innan;)
Bra planering där;)men huvudvärk o åskrädda barn blev det inte många knop gjorda.
Fy vad man kan känna av vädret,helt snurrigt.
 
Men trevligt hade vi och jag älskaaaar att umgås med Camilla:)
Hon är med all säkerhet den bästa jag har lärt känna här i kyrkbyn.
Fjäsk fjäsk:)
 
Hugg in hugg in på kräftor.
 
Dessutom kom ju solen fram på kvällskvisten:)
 
Ha en underbar lördag ni som tittar in,idag är det SOL i sthlm.
Filippa

haha ser ut som att pappa ber till gud? ;)

Petra

Filippa:Haha klart han gjorde och Alex ber på sitt vis:)

Marie

Tittar förbi och säger Hej vilken finn blogg du har :)

Marie

Tittar förbi och säger Hej vilken fin blogg du har :)