Oplanerad fredag

 
 
Hej hopp fredag!
 
Sambons sista arbetsdag sedan blir det seeemester även för han(skönt).
Idag är det mer eller mindre disigt ute,får väl hoppas på att solen snart är tillbaks.
 
Funderar på att gå ut och äta ikväll med familjen men vi får se vad det blir.
Blir så sugen att besöka hasselbacken på djurgården där det även finns en barnflicka som leker med barnen :)
Fler sådanna resturanger tack:)speciellt för oss som aldrig har barntillsyn.
 
Nu blir det frukost för hela slanten,imorse klev vi upp tiiidigt innan åtta redan minsann.
Ingen sovmorgon här inte;)även om de små somnade runt tio  halv elvatiden igår kväll.
 
Men först måste jag visa dig mitt armband jag fyndade för en billig peng på vero moda.
 
 
Hopp om en härlig fredag.
 
 
 
Annika

Det lät ju festligt med barnflicka :-) hoppas ni får en mysig kväll nu då med semester och allt! Ja man ska nig katta sig lycklig när man har hjälp av folk runt en som kan passa brann ibland. Var bor era föräldrar? Långt ifrån? Förlåt om jag verkar nyfiken ;-)

Annika

Nathalia

Hejsan Petra!
Hur lever livet med dig och familjen? Bara bra hoppas jag. Ängligen funkar min blogg igen..
Hoppas ni får en mysig kväll alltid kul att gå ut och äta middag. På söndag ska vi träffa prästen vår spänade.
Trevlig helg och ha det så bra,kram.

Veronica

Fiiint armband!

Kram!

Annika

Nä men oj så tråkigt med din mamma :-( Allt blir ju lite knepigare när man har nära och kära på flera mils avstånd tyvärr. Vad härligt då har ni något att se fram emot till nästa helg då ;-) Dåska vi också ut och äta hihi.

maria

Resturang med barnflicka låter inte dumt.Det har jag aldrig varit med om!