Packning och sånt

Dagen ego:) Jeans från Joy tröja skor H&M.Armband bik bok.
 
 
 
 
Har nu varit i täby c och shoppat till mannen i huset.
Blev själv så sugen på en mjuk härlig kavaj inne på Peak performence i vitt dessutom 30% och jag slog inte till:(
Men nästa gång kanske? om den finns kvar.
Imorgon rullar bilen mot västkusten,men först ett stopp i säffle.
Där sambon ska guida oss runt han är nämligen uppväxt där.
Hoppas på bra väder,här i sthlm är det sol idag :)
 
Åter till tvätt och packning o städ o allt vad det innebär inför morgondagen bilresa med familjen.
 
 
 
Nathalia

Trevlig resa och semester.
Hoppas ni får det kul och skönt på eran semester.
Kör försigtigt nu på vägerna.
Kram till dig från mig.
Ps drömde om dig härom dagen.

Svar: Tack;) jaså vad drömde du då;)
mammansprinsessor

Anna

Trevlig resa!!

Jo det är tungt och känns lite svårt i början med att bedöma avstånden när man ska svänga vid en lyckstolpe osv. Men det ger sig rätt snabbt.
Barnen gillar att sitta där bak och det är bra motion fr mamman ;)

Nathalia

Petra vad glad jag blev att du skrev till mig.
Jag drömde att jag var hemma hos er.
Jag skulle sitta barnvakt till flickorna dina,Du och din kärlek var uppkläda och så fina. Du färklarade hur allt skulle gå till om dom vaknade osv.
Men när Den minsta vaknade och jag gjorde som du sag.
Men helt pläsligt växde hon framför mina ögon,hon blev bara stäre och stäre. Helt pläsligt var hon i våran ålder skratt.

Gissa om jag hade panik??