Våran dag i sigtuna

Jag med alla mina kids :)
 
Hej lördag.
Idag kom min stora son hem på en lunch,sedan tog vi en liten roadtripp till sigtuna.
Sååå mysigt och underbart,häär kan jag tänka mig att bo:)
Men lite väl långt från city.
 
Stora härliga ytor att springa och busa på och gigantiska klätterträd.Engla skulle testa alla hon såg såklart.
 
Lite väl blåsigt men vi hade muuuuusigt.
 
Thimmy var tvungen att åka vidare så vi fortsatte ner mot våfflan och intog en varsinn glass.
Sedan spanade vi runt i butikerna som fanns.
 
Finafina lexington. say cheese mama:)
 
 
Vi blev ju även fikasugna och ville testa omtalade Tant Brun.
 
Engla hugger in i blåbärspajen,lite fullsatt med folk men vi trängde ner våra rumpor tillsammans med två äldre damer:)
 
Min hallonpaj med en latte;)  Heeej då tant brun.
 
Tror även pappan gillade Sigtuna.
 
Alex hade svårt att skiljas från sitt träd.
 
 
 
Men regnet hängde i luften och då var det precis dags att bege oss hem till kyrkbyn igen!
 
 
 
Nu till sommarkrysset på 4an.
På återseende.