Att göra sig illa



Lilla lilla skruttan min då.
Att ramla av däckgungan och sedan få den på sig rakt i ansiktet är inte en skön upplevelse:(
Nova skulle tydligen gunga på förskolan idag och jag vet inte om hon ens får vara där utan fröken?
Men hon är snabb som en vessla så allt kan ju hända.

Jag har haft en önskan länge,att det ska finnas typ babygungor på förskolan.
Det finns bara däckgungor och inte ens ett hål därnere att kunna sitta i om ni förstår vad jag menar:)





MAMMAS HJÄRTA
ÄLSKAR DIG

Så tråkigt att sådant händer när man inte är med själv och kan trösta.
Men det hade gått bra ändå och förskolan ringde till mig och informerade så jag skulle veta innan jagkom till förskolan för att hämta hem vår skatt.

Maria

Men lilla tjejen :( Det där ser inget skönt ut... tur att hon inte slog sig mer än så.



kram kram

Anna

Aj aj aj!! Skönt att dom ringde dig. Oliver fick en gunga i pannan igår hemma på baksidan och fick en rejäl bula. Man tycker så synd om dom. Ens små skatter!!

Kram kram

Therese

söta skönt att det gick bra trots allt, trist när sånt händer. Jag tycker killarna slår sig jämt. kram