Förhandsvisning


Nya tapetrullarna kom igår:)

Hej hopp denna onsdagskväll.

Är helt slut i knopp o kropp efter denna intensiva målardag:)
Slipade och målade klart väggarna i sovrummet idag phjuh vilket jobb ;)
Men roligt och fint blir det nog.
Stort tålamod krävs och det har jag haft ända tills jag skulle få upp  vår rullgardin nu ikväll morr morr den ville inte samarbeta med mig och det är svårt när den är så pass lång att man måste vara två.
Så ikväll blir det ingen mörkläggning.
Sambon är på konfrens.
De två små sover efter en busig kväll.
Alex sitter här brevid och vi tittar på mästerkocken,idag tog hon spruta mot mässling påssjuka rödahund.
Hon har nu fått lite ont i hals,hoppas det ger med sig under natten.



Överlåter tapetsering åt min sambo till helgen.
Tror det kommer bli riktigt fint med denna tapet som fondvägg.
Tapeten hämtade vi ut igår på Happy home.

Therese

Intressant så kul med nytt! Ska bli roligt att se resultatet. Tack för hälsingen :) kram

Fröken Isakson

Vilka underbara tapeter :) . Kram till dig söta och slit inte ihjäl dig nu

Maria

Vad roligt att få göra om lite:-)

Tapeten ser spännande ut, du får visa resultatet när det är klart!



kram kram

Anna

Åh vad roligt att göra om men som du säger, det kräver tålamod!! Tapeterna ser jättefina ut.

Kram kram

Hanna - Mode, smycken och min vardag

Kul med nya tapeter. :-)