Halv 5 hos syrran




En födelsedagstårta med färska gubbar;)nästan som sommar.


Idag har jag inte varit så pigg o glad.
Jätteglad att favoriten Loreen vann årets melodifestival så klart men det har nog bubblat i mitt huvud hela dagen.
Gårdagens flaska bubbel gjorde nog sitt;)
Usch ingen bra att vakna med superpigg Nova och må dåligt.
Smällar man får ta ;)

Kanonfint väder och jag har inte ens varit ut på någon promenad.

Familjen packade in sig i bilen och vi åkte till andra sidan stan på födelsedagsfirande av min syster.
Full hus och nytt o fräscht matrum var nyrenoverat med en äkta tegelvägg :)
Till middagen bjöds det på en gryta el gratängliknade maträtt med köttfärs,kyckling ädelost samt vindruvor till det serverades ris.
Jag och min sambo är inte direkt överförtjusta i just ädelost men annars var det gott.
småtjejerna lekte med dockor o dockvagn som alltid tas fram ur krypvinden hemma hos moster.
Nu sover mina tre skatter i sina sängar och jag ska nog krypa ner jag med och sova bort mitt bubbel:)

Ny dag imorgon och det lovas sol med upp till 10-15 grader varmt.
Perfekt för oss som är måndagslediga.

Fröken Isakson

Hoppas du har det toppen söta. kramar

vintageRetroPrinsessa

Mums med jordgubbs tårta :)



Barnen har mumsat massa färska jordgubbar tror jag köpte tretton askar hahhahah . En tia styck kan man ju inte motstå :)



Ha det finast .