Lite påfyllning



Sängbord och lampan barometer från Ikea är på plats :)


Hej Fredag.
Ännu en härlig vårdag.
Snart börjar sovrummet bli färdigt,ska bara montera sänggaveln från Mio möbler när sambon kommer hem ikväll.
Ny byrå måste införskaffas.
Upp med gardiner och stänger.


Jag älskar den fina tapeten black&white som vi valde som fondvägg.



Här ser ni en skymt av sänggaveln Kajsa från Mio.




Eftersom det var flera månader sedan jag visade mig här på bloggen så bjuds det på två bilder:)

Kram och ha en fin helg i vårsolen!

Veronica

Tapeten är supersnygg och det ska bli spännande att få se när allt är klart!



Du ser strålande ut!

Kram kram!

tindra

hej hej :)

Therese

Oj vad snyggt det blev! Gillar allt blev verkligen smakfullt! Bra val där :) Ser ut som ni med haft en fin helg! Nu ska jag samla ihop mig inför kommande arbetsvecka. kramar

Sandra

Jättefint! Jag gillar tapeten skulle själv kunna tänka mig den, men sambon är inte lika förtjust i mönstrade tapeter :-) Kram

Maria - Bloggdesign & Foto

Vilken fin tapet! :)

Anna

Jättefint och kul att se fina dig också!

Maria

Åh vad snyggt det blev! Tapeten är kanon!



kram kram