Lördagsbestyr

 

Go kväll i stugan.



Imorse var vi  uppe tidigt som vanligt på lördagar:)
Nova har en tendens att vakna vid 6 snåret varje helg:)

Gjorde oss ett besök till Happy home och beställde tre rullar tapet minsann.
Nu jädrans ska det bli sovrumsrenovering så det står härliga till.
Nästa vecka är det jag som spacklar o målar,sen får sambon tapetsera en fondvägg som ska vara bakom sänggaveln,tapetsera är inte min melodi.

Förresten blir det melodifestival för eran del ikväll?
Jag säger bara heeeerrrreguuuud om  solariebrända herr Ranelid vinner skiten.
Men risken är väl minimal:)

Loreen är på min topplista samt Söt Danny då;)
Till mysmellot blir det en smarrig new york blueberry cheesecake som sambon har bakat medans jag va ute o lekte med kidsen.


Vi har även haft besök av grannarna här idag.
Lite nyfikna på vad som komma skall med vårat hustakslyft.
Nu har vi visat ritningarna :)

Snart blir det till att laga middag, blir ryggbiff och potatisgratäng och bea.
Själv sitter jag med en påse smågodis och sippar på ett glas cider så jag är inte direkt vrålhungrig;)

Nu pratar barnen med farfar i mobilen och jag ska se till att maten tillagas.

Ha en härlig kväll.

Anna

Vad blev det för tapeter? Va roligt att göra om. jag har ett projekt att göra om hallen hemma men tiden räcker inte riktigt till tyvärr.



Kram kram