Vårtrött och nyttiga tips mottages




God kväll i stugan.

Fasligt så trött jag varit hela dagen,helt slut över att göra just ingenting.
Morgonen började bra,efter dagislämning tog jag en PW med bästa Camilla.
Även om det blåste svinkalla vindar och mina stavar inte ville hålla sig på plats(förbannade stavar som ändrar sig och krymper ihop)Dags att ta fram stora tången tro ja.
Men härligt att få röra på dököttet,har knappt rört på mig på 3 månader nu.

Ska man vara så här trött när det blir ljusare om mornar o kvällar??
Vårtrött kanske:)
Har varit på hälsokraft och köpt mig flytande vitaminer så nu ska jag vitaminbombas hårt.

Har ni tips på ett piggare sundare liv så lägg gärna ner tid på en kommentar här hos mig:)
Sötsuget är enorm nu när man är trött och frukten smakar inte frukt denna årstid:(

Livet är hårt :)